Here's the link:
http://hapex.com.pl/heightmap.bmp 16mb heightmap, full world is about 180mb
How to crash World Editor (my tutorial
):
1. generate terrain in L3DT (I generated heightmap.bmp size 4096x4096)
2. Open WE and open Import Height window
3. Drag & drop heightmap.bmp to that window
4. All parametrs:
Apply mode: Set,
Position: X - 0, Z - 0
Radius: X - 64, Z - 64
Height: minY: -150, maxY: 250
5. OPTIONAL: Set biggest Viev->area radius (but for me it crashes with every radius).
6. Try to move camera around (Win + mouse, Space + mouse)
When I'm doing step 6, it crashes and i got message (Polish lang)
"Program World Editor 64.exe przestał działać", then 3 options: Search solution online, close, debug. More info:
Quote:Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BEX64
Nazwa aplikacji: Editor 64.exe
Wersja aplikacji: 1.0.0.0
Sygnatura czasowa aplikacji: 4db17ab0
Nazwa modułu z błędem: StackHash_690e
Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 00000000
Przesunięcie wyjątku: 0000000100000000
Kod wyjątku: c0000005
Dane wyjątku: 0000000000000008
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: 690e
Dodatkowe informacje 2: 690e24c8729fb99c9f9a4ed2ac940f42
Dodatkowe informacje 3: f17d
Dodatkowe informacje 4: f17d58e661044e2123203531766d0454
IMPORTANT: Ah, I use 64 bit version of Editor, on 32bit its really harder to crash