to 0 oznacza ze wylaczylem dla Ciebie depthTexture, ale skoro pojawilo sie GUI, tzn ze moze bedzie dobrze, tzn ze Twoja karta/sterownik mal problem z depthTexture
zaraz jeszcze jeden test (moze ostatni)
ok no to wyglada ze bedzie dzialac, dzieki, w przyszlej wersji EE wylacze dla Twojej karty graficznej "ati mobility radeon x2300" depthTexture na stale
depthtexture to ustawienie karty w specjalny tryb zeby dzialala szybciej (konkretnie format z bufora)
Pytanko (mogę po polsku? ) - cze depthTexture zostanie wyłączony tylko dla tego jednego modelu karty czy np. całej serii? I czy dałoby się dołączyć do silnika możliwość pobierania nazwy karty graficznej?
(This post was last modified: 12-26-2009 07:14 PM by thecoder.)
bedzie to wylaczone tylko dla kart posiadajacych wspomniany wyzej opis
mobility radeon x2300, a jaka karte masz?
opis mozna uzyskac poprzez D.deviceDesc()
Nie, u mnie działa wszystko OK, tak się tylko pytałem żeby wiedzieć. Chociaż dodam, że nie tak dawno temu miałem okazję testować silnik na karcie ATI Mobility Radeon HD2600 i nie widziałem żadnych problemów z depthTexture (dawniej bodajże hwDepthBuffer ).
Dzięki za informację, nie zauważyłem, wybacz. ;(