Ogniok
Member
|
Adding weapon to enemy
Hi!
I've added enemy to my game. And I want it to hold the weapon. How I can do it. I know how to hold, but enemy must get item. From where? I think that i must create object and then use itemPickUp(*item). But how to do this?
//Polish
Cześć!
Dodałem do mojej gry przeciwników. Chcę, aby oni trzymali bronie. Jak to mogę zrobić? Wiem, jak zrobić by postać odpowiednio trzymała tę broń. Ale żeby ja trzymać, musi ja najpierw mieć, podnieść. Wydaje mi się, ze w momencie wywołania Chr::Create, muszę stworzyć nowy obiekt i wtedy użyc itemPickUp(). Tylko jak to zrobić?
|
|
04-01-2010 08:01 AM |
|
Barthap
Member
|
RE: Adding weapon to enemy
You can use SubObj and in WE add object to character (...) I can give you my Loot source code, there is shown how to make container (but Item class is container not AI or Chr class but you can change it easily).
//Polish
Możesz użyć SubObj i w WE dodać broń do postaci, aby ją trzymała. Trudne to nie jest, ale nie próbowałem. W Esenthel RPG 2 jest ten mechanizm ale go nie rozpracowałem. Mogę Ci dać kod mojego "Loota", tam jest pokazane jak zrobić kontener (tylko że obiekt klasy Item jest kontenerem a nie obiekt klasy Chr ale możesz to łatwo zmienić). Ten "loot" jest połączony z tutkiem Inventory więc raczej dużego problemu nie będzie.
|
|
04-01-2010 09:37 AM |
|
Ogniok
Member
|
RE: Adding weapon to enemy
Chętnie przejrzę kod.
|
|
04-01-2010 11:42 AM |
|
Barthap
Member
|
RE: Adding weapon to enemy
wyodrębnianie tego kodu z mojego projektu trochę mi zajmie
|
|
04-01-2010 01:11 PM |
|
Ogniok
Member
|
RE: Adding weapon to enemy
ok
|
|
04-01-2010 01:51 PM |
|