About Store Forum Documentation Contact



Post Reply 
Adding weapon to enemy
Author Message
Ogniok Offline
Member

Post: #1
Adding weapon to enemy
Hi!

I've added enemy to my game. And I want it to hold the weapon. How I can do it. I know how to hold, but enemy must get item. From where? I think that i must create object and then use itemPickUp(*item). But how to do this?

//Polish
Cześć!

Dodałem do mojej gry przeciwników. Chcę, aby oni trzymali bronie. Jak to mogę zrobić? Wiem, jak zrobić by postać odpowiednio trzymała tę broń. Ale żeby ja trzymać, musi ja najpierw mieć, podnieść. Wydaje mi się, ze w momencie wywołania Chr::Create, muszę stworzyć nowy obiekt i wtedy użyc itemPickUp(). Tylko jak to zrobić?
04-01-2010 08:01 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Barthap Offline
Member

Post: #2
RE: Adding weapon to enemy
You can use SubObj and in WE add object to character (...) I can give you my Loot source code, there is shown how to make container (but Item class is container not AI or Chr class but you can change it easily).

//Polish
Możesz użyć SubObj i w WE dodać broń do postaci, aby ją trzymała. Trudne to nie jest, ale nie próbowałem. W Esenthel RPG 2 jest ten mechanizm ale go nie rozpracowałem. Mogę Ci dać kod mojego "Loota", tam jest pokazane jak zrobić kontener (tylko że obiekt klasy Item jest kontenerem a nie obiekt klasy Chr ale możesz to łatwo zmienić). Ten "loot" jest połączony z tutkiem Inventory więc raczej dużego problemu nie będzie. smile
04-01-2010 09:37 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Ogniok Offline
Member

Post: #3
RE: Adding weapon to enemy
Chętnie przejrzę kod.
04-01-2010 11:42 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Barthap Offline
Member

Post: #4
RE: Adding weapon to enemy
wyodrębnianie tego kodu z mojego projektu trochę mi zajmie
04-01-2010 01:11 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Ogniok Offline
Member

Post: #5
RE: Adding weapon to enemy
ok
04-01-2010 01:51 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply