About Store Forum Documentation Contact



Post Reply 
Type
Author Message
SeetroX Offline
Member

Post: #1
Type
W jaki sposób mogę dać objektowi type... ? Np. chcę zrobić item czy gracza ale w liście type nic nie mam ;/ Jak zrobić tak żeby były ?
09-20-2010 06:04 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Dynad Offline
Member

Post: #2
RE: Type
You can sets its type in the World Editor e.g Player or Item
And in the codes in the Bool init() function you need to add the types

google translate ^^:
Możesz zestawów tego typu w Edytorze Świata np. Player lub przedmiotu
A kody w init Bool () funkcja trzeba dodać typy

Game::ObjMemx<Game::Static> Statics; // container for static objects
Game::ObjMemx<Game::Chr> Players; // container for player objects

Bool Init() // init after engine inits
{
Text_ds.scale*=0.8;

Physics.create();

Sun.image=Images("gfx/sky/sun.gfx");
Sky.atmospheric();

// create the world
Game::World.init()
.setObjType(Statics,OBJ_STATIC)
.setObjType(Players,OBJ_PLAYER)
.New("world/sample.world" );

Cam.setSpherical(Vec(16,0,16),-PI_4,-0.5,0,10).set();

return true;
}

There is always evil somewhere, you just have to look for it properly.
(This post was last modified: 09-20-2010 06:23 PM by Dynad.)
09-20-2010 06:21 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
SeetroX Offline
Member

Post: #3
RE: Type
wrzuciłem to co napisałeś do pliku game i dalej nic nie mam wogóle type :( Help
09-21-2010 04:33 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Harry Offline
Member

Post: #4
RE: Type
Musisz jeszcze ustawić obiektowi jego typ w World Editorze. To jest opcja Type. Powinna tam być taka rozwijana lista z której wybierzesz typ np. OBJ_STATIC. Jeżeli nic się nie pojawia to musisz z SDK skopiować folder Enum i wkleić do swojego projektu, a potem jeszcze raz uruchomić WE. Potem tylko nadpisujesz plik za pomocą opcji File/Overwrite.
09-21-2010 04:56 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply