rafalfocus
Member
|
RE: Problem which compatyblity texture and obj
Problem w tym ze chodzi mi o tą teksture by rozkladala sie na modelu w ME jest ona wybakowana na podstawie siatki uv modelu fortecy w cinemie...
|
|
03-06-2010 08:05 PM |
|
rafalfocus
Member
|
RE: Problem which compatyblity texture and obj
Czy da sie cos z tym zrobic, by rozkladala sie prawidlowo tak jak na screnie 1 ?
|
|
03-09-2010 10:08 AM |
|
Esenthel
Administrator
|
RE: Problem which compatyblity texture and obj
Uzyskalem taki sam efekt gdy wstawilem normalna teksture, nie "wybakowana".
Po co "wybakowana" skoro normalna dziala?
|
|
03-09-2010 02:44 PM |
|
rafalfocus
Member
|
RE: Problem which compatyblity texture and obj
(03-09-2010 02:44 PM)Esenthel Wrote: Uzyskalem taki sam efekt gdy wstawilem normalna teksture, nie "wybakowana".
Po co "wybakowana" skoro normalna dziala?
Poniewaz robiac model w cinemie nakladam w cinemie na niego pare roznych materialow, przykladowo:na kawalek drewniany domkow drewno reszta z kamienia etc... nastepnie bakuje teksture i tworzy mi sie jedna tekstura, a chcac nalozyc na jeden obiekt w ME kilka materialow sie nie da wiec robie to w cinemie ;]
Pozdrawiam
|
|
03-10-2010 10:54 AM |
|
Grabonito
Member
|
RE: Problem which compatyblity texture and obj
(03-10-2010 10:54 AM)rafalfocus Wrote: a chcac nalozyc na jeden obiekt w ME kilka materialow sie nie da wiec robie to w cinemie ;]
da się nałożyć, wystarczy gdy będzie poprawnie rozłożona siatka UV (pocięta)
Również można nadać kilka materiałów na obiekt, nie wiem jak to się ma w cinema, ale na pewno też.
Wystarczy taki obiekt wyexportować do formatu obj.
Następnie w edycji materiałów używać klawisza + i - by edytować texture na wybranym materiale.
Pozdrawiam
|
|
03-10-2010 11:53 AM |
|